Nu kan du komme endnu tættere på dit kundesegment med læskedrikke, der har dit firmas logo på. Det er en oplagt måde at få dit logo og dit slogan ind i folks liv. En læskedrik med et logo på kan bruges i utroligt mange sammenhænge: på konferencen, på messen, til sportsevents, firmafrokoster og meget andet. Alle steder, hvor du kan tilbyde folk en læskedrik, kan du bruge denne løsning.
Vand – klassikeren der aldrig bliver for gammel
Vand er livsvigtigt. Alle mennesker skal bruge et par liter om dagen, så det er en oplagt måde at få sit firmas logo og slogan ud til den bredere befolkning. Vand er den mest udbredte måde at få distribueret reklame, fordi vand er noget af det billigste, der kan gives væk og flasken kan genbruges og genbruges, hvis man har lyst til det, så man ser på den flere gange. Vand er også ekstremt alsidigt og kan passe ind til ethvert event, så man kan altid få reklame, hvis der på nogen måde er kundekontakt. Det giver også et strejf af professionalisme, hvis man har flasker med sit eget logo på, når man stiller vand frem til møder, events etc. og det virker som om, at firmaet har styr på sagerne og er store nok til at få lavet deres egne labels.
Energidrik og ice tea
Det er langt fra kun vand, som man kan få med sit logo på. Markedet er udvidet til både ice tea og energidrik, så man kan ramme bredere og distribuere det til forskellige arrangementer alt efter, hvilket kundesegment man forsøger at ramme. Energidrikke og ice tea er oplagte som muligheder, hvis man vil forsøge at ramme et yngre segment og de kan udbredes på samme præmisser som vandet, det er bare lidt mere spændende. Det bedste ved disse to muligheder er, at de på sin vis er mere eksklusive end vand. Energidrik og ice tea er bare lidt mere lækkert end vand, og det føles som om, at man giver mere til forbrugeren, end når man bruger vand som reklamemiddel.